Izobraževanja EduLex so nastala v okviru pilotnega projekta »Zelena in digitalna pravna transformacija«, ki ga Pravna fakulteta Univerze v Mariboru v obdobju 2022–2025 izvaja v sklopu evropskega Načrta za okrevanje in odpornost (NOO). Njihova zasnova je odgovor na številne pobude in povpraševanja po strokovnih izobraževanjih s področja prava. Programi so namenjeni vsem, ki se pri svojem delu srečujejo s pravnimi vprašanji, pa tudi diplomantom, ki po zaključku študija potrebujejo ustrezno kombinacijo znanj in kompetenc za uspešen vstop na trg dela. Ugotovimo lahko, da delodajalci vse bolj prepoznavajo pomen nenehnega izobraževanja zaposlenih, saj je zaradi številnih tehnoloških, zakonodajnih in tržnih sprememb to ključno za nemoteno in učinkovito opravljanje dela v današnjem dinamičnem, zahtevnem in konkurenčnem svetu. Izobraževanja EduLex so kratka in usmerjena v pridobivanje specifičnih znanj ter kompetenc, ki se prilagajajo kratkoročnim in srednjeročnim potrebam trga dela.
Izobraževanja EduLex se izvajajo v treh oblikah:
Splošna enodnevna izobraževanja o različnih aktualnih temah;
Izobraževanja, ki jih organizacijski odbor organizira na podlagi želja in potreb konkretenega naročnika;
Izobraževanja, ki so prioritetno namenjena opravljanjau strokovnega izpit iz upravnega postopka.
Bistvena razlika med izobraževanji EduLex in konkurenčnimi izobraževanji, posveti ter konferencami je njihov interaktivni koncept. Izobraževanja potekajo v manjših skupinah z omejenim številom udeležencev na posamezen termin, kar omogoča aktivno sodelovanje in poglobljeno razumevanje obravnavanih tem. Zaradi takšnega pristopa udeleženci pridobijo bistveno več znanja kot pri klasičnih ex cáthedra predavanjih. Interaktivnost izobraževanj EduLex se zagotavlja na različne načine, ki spodbujajo praktično uporabo pridobljenega znanja ter neposredno izmenjavo izkušenj med predavatelji in udeleženci. Vsako izobraževanje je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. Zlasti v okviru praktičnega dela se pričakuje aktivno sodelovanje udeležencev, ki se spodbuja na različne načine, na primer s skupinskim reševanjem praktičnih primerov, z uporabo interaktivnih spletnih orodij, s pisanjem konkretnih aktov oziroma zahtevkov, ipd.